Головна » Статті » Дизайн реклами

Дизайнер поліграфічної рекламної продукції – Ерік Менсон

Реклама, як на мене, це найбільш цікавий вид сучасного мистецтва. Так, саме мистецтва. Адже це продукт клопіткої розумової праці, над яким працюють творчі люди із добре розвиненою фантазією. Іноді така робота сприймається як справжній шедевр. Реклама настільки вкоренилась в нашому житті, що при виборі будь-яких покупок, ми несвідомо, користуємось інформацією, що лунає в рекламі. В неї виробники вкладають мільйони грошових одиниць, і стільки ж заробляють. У цій статті розмова піде саме про талановитий рекламний продукт, а не про роботу бездарностей, які іноді ми можемо бачити на екранах телевізорів чи в глянцевих журналах або ж газетах.

Реклама поширюється по-різному, в-основному завдяки поліграфічній продукції, це різноманітні буклети, листівки, довідники, брошури, біл-борди, газети та журнали. Над поліграфічним дизайном, завдання якого полягає у розробці матеріалів для друкованої продукції,  працює багато талановитих людей та, на жаль, їхні імена залишаються невідомими. Поліграфічний дизайнер спілкується із клієнтами, він повинен розробити дизайн замовлення так, щоб реклама на друкованому носії легко сприймалась споживачем. Також дизайнер повинен знати всі етапи обробки поліграфічної продукції, зокрема на якому носії буде виготовлений макет та, які процеси він пройде.

Зауважу, що робота дизайнера друкованої продукції – це не тільки творчість, але й багатоступеневий складний процес. Потрібно виконати пре прес – етап, на якому потрібно підготувати макет до друку, враховуючи при цьому технічні вимоги, що задає друкарня. Пізніше, виконується перед друкована підготовка, а саме: виготовлення штампів для висічки та друкарських фотоформ.  Самий основний етап – друк продукції, чим якісніший цей процес, тим кращим буде сприйняття кінцевого готового виробу. І на завершення, виконується  після друкарська обробка. Перед цим етапом, тираж підсихає деякий час,після чого виконують склейку, брошурування, ламінування, висічку, лакування, конгрев та тиснення.

Одним із талановитих і неординарних дизайнерів поліграфічної продукції є Ерік Менсон, що проживає у місці Норчепінг, що у  Швеції. На початку своєї кар’єри, Ерік працював фотографом. Натхнення для своїх робіт він черпав із повсякденного життя, спостерігаючи за перехожими. Йому подобалось робити фото міських пейзажів. З особливою пристрастю, хлопець працював над фотографіями, в яких використовував бліді кольори та тіні. Пізніше, Ерік Менсон починає працювати над рекламою. В його роботах зливаються дивні образи людей із мультяшними малюнками, рекламні макети стають кольоровими яскравими візерунками. Стиль роботи дизайнера нагадує сюрреалізм. Автор поєднує абсолютно різні зображення, які зовсім не нагадують реальні картини природи та пейзажі. Сам дизайнер стверджує, що крім природи, він черпає натхнення в античній історії. Ерік Менсон співпрацює із декількома швецькими компаніями, придумуючи колажі для мерчендайза і рекламних постерів.
























Категорія: Дизайн реклами | Додав: systems (12.12.2012) | Автор: Унгурян Г
Переглядів: 1030 | Теги: Дизайнер поліграфічної продукції, Ерік Менсон, графічний дизайн, Дизайнер поліграфічної рекламної пр, реклама, дизайнер рекламної продукції | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]