SystemS - графіка і музика

Меню сайту
Наше опитування
Звідки ви дізналися про наш сайт?
Всього відповідей: 141
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Статі, роботи

Головна » Статті » Дизайн реклами

Фірмовий стиль – основна складова успішного бізнесу

У теперішній час дуже складно витримати конкуренцію зі сторони інших компаній, при цьому, зробивши так, щоб клієнти впізнавали саме вашу компанію і купували її продукцію. Саме тому, винахідливі маркетологи придумали фірмовий стиль, що означає дане поняття спробуємо вияснити разом.


Фірмовий стиль – це важлива частина образу всієї фірми, що необхідна для формування її іміджу та корпоративної культури. Фірмовий стиль дозволяє клієнтам серед безлічі торгових марок та виробничої продукції, розпізнавати продукцію саме  вашої компанії. Якщо ж споживачу сподобався ваш товар, то завдяки фірмовим логотипам, він без ніяких зусиль обере продукцію тільки за зовнішніми ознаками. Наявність індивідуального стилю викликає у клієнтів думку про солідність продукції, а також, на всіх об’єктах, де міститимуться фірмові логотипи,  служитимуть безкоштовною рекламою.

Як на мене, розробці фірмового стилю слід приділяти увагу одразу ж після створення фірми та визначення її видів діяльності. Адже, як тільки ви зареєструєте назву фірми та замовите  печатку для неї, то  вони вже будуть носіями певного індивідуального стилю. Якщо ж ви одразу не придасте увагу розробці стилю, то протягом існування підприємства, стиль фірми все одно створюватиметься, тільки самостійно, хаотично та неякісно. Іншими словами, створюватиметься поганий та неконкурентоспроможний стиль.

Основною метою розробки стилю є створення пізнаваного образу фірми, а також виділити його серед інших виробників. Індивідуальний стиль дозволяє об’єднати всю сукупність інформації, що виходить із компанії, зокрема про види її товарів, пропозиції та послуги для клієнтів. Ось так і формується позитивне світосприйняття фірми.

Фірмовий стиль показує споживачам те, що компанія є стабільною у співпраці та довготривалою, він ідентифікує виробника серед безлічі інших конкурентів та учасників ринку, а також дозволяє економити на рекламі, несе корпоративну філософію, дух та культуру фірми. При розробці сайту фірми, завжди враховується її стиль, адже дизайн сайту – це набір єдиних смислових форм та графічних зображень, які об’єднані єдиною ідеєю.

Якщо ж ви серйозно взялись розробку власної фірми, то обов’язково зареєструйте логотип (текстовий чи графічний), щоб конкуренти не використали розкручений вами логотип чи торгову марку у власних цілях.

Отож, створення власного фірмового стилю. До матеріальних складових стилю відносяться різноманітна сувенірна продукція, дизайн упаковки продукції, фірмовий одяг працівників, інтер’єр офісу, оформлення транспорту, зовнішня реклама, інтернет-сайт, теле- та радіо- реклама. До нематеріальних складових стилю відноситься, перш за все, дрес-код персоналу, тактика спілкування із клієнтом, професійна етика, корпоративні цінності та культура, а також оформлення будь-яких корпоративних заходів.

Навіть за умов високої конкуренції, якісно розроблений фірмовий стиль стане міцною основою для успішного існування фірми на ринку. Стиль є одним із потужних елементів у сфері сучасного маркетингу, тим більше, якщо ви створите інтернет-магазин із виробничою продукцією. Зауважу, що створення власного стилю – це складна система, що сприяє подальшому розвитку іміджу компанії. Перш за все, для створення фірмового стилю проводиться скрупульозний аналіз бізнес середовища фірми, і вже на основі одержаних досліджень створюється образ та ідея компанії. Образ,який ви прагнете довести до клієнтів повинний бути якомога правдиві ший відносно вашої продукції, а також орієнтуватись на партнерів та споживачів. Тому, не менш важливим, при створенні стилю, є врахування особливостей географічного розташування, теорія продажів виробленої продукції, а також соціологічні образи груп клієнтів, на яких і буде орієнтуватись вся робота фірми.

При створенні стилю, пам’ятайте, що обраний вами стиль повинний чудово і якісно виглядати, як на великому рекламному щиті площею 5 кв.м., так і на візитці, що має розміри 90*50 мм.

Деякі види стилів.  Існують позитивний, агресивний та нейтральний види фірмових стилів. Зокрема, позитивний стиль орієнтується на компанії, основними клієнтами яких є жінки та молоді мами із маленькими дітками, наприклад фірма, що займається виробництвом та продажем товарів для дітей. Образ таких компаній повинен бути світлим, тобто викликати позитивні емоції у клієнтів, сприяти піднесенню настрою, відчуття свята та спонукатиме до радісних та приємних покупок. Тому кольори для даного стилю використовуються теплих відтінків у гарних та цікавих комбінаціях, а також контраст повинний бути дещо ошатним та м’яким.

Щодо агресивного стилю, то його слід використовувати компаніям, які орієнтовані на клієнтів – чоловіків або ж на жінок, які ведуть дуже активний спосіб життя. Образ компанії повинний асоціюватись у клієнтів із відчуттям свободи, динаміки, могутності та сили. У даному стилі використовуються важкі контрастні відтінки кольорів, різкі, динамічні, агресивні форми, а також всі елементи екстриму.  

Існують фірми, послуги яких неможливо конкретно віднести до якоїсь певної групи споживачів, тому вони використовують нейтральний фірмовий стиль. Це можуть бути і оптові комерційні організації широкого профілю, і промислові підприємства, і певні організації, що надають послуги для бізнесу.

До основних компонентів фірмового стилю відносяться: текстові знаки, логотипи, фірмовий шрифт, який підкреслить унікальність компанії, колірна палітра, яка дозволить створити настрій клієнту та підготувати його до партнерства, візитні картки, конверт та фірмовий бланк.

Існують ще додаткові компоненти фірмового стилю: плакати, буклети, бланки (ділова документація, що дозволить відрізняти вашу фірму від інших), пакувальний папір, папки, пакети, прас-листи, інформаційні листи, зовнішня реклама, інтернет-сайт фірми, оформлення автотранспорту та інтер’єру, а також основний рекламний символ фірми (визначений фірмою образ чи елемент, який виражає основу її діяльності).

Звичайно розробка фірмового стилю є дуже важливою у підприємницькій діяльності, та перед відкриттям будь-якої фірми, добре подумайте, чим саме ви хочете займатись, який бізнес приноситиме вам не тільки матеріальне збагачення, але й моральну насолоду. Адже, якщо робота вам "припаде до душі”, то ви обов’язково виконуватимете її якісно, щиро та із любов’ю. І клієнт це обов’язково відчує, а хіба ці почуття не сильніші від будь-якої реклами..?


















Категорія: Дизайн реклами | Додав: Galuna (31.01.2013) | Автор: Унгурян Галина
Переглядів: 844 | Теги: види фірмового стилю, важливість фірмового стилю, фірмовий стиль, чи потрібен фірмовий стиль, створення власного стилю, створення фірмового стилю | Рейтинг: 5.0/3
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]