23:02 Дизайнери британського Університету створили велосипед із бамбука | |
За словами творців, їхній витвір має міцність сталі та пружність вуглецевого волокна. Конструктори вибрали бамбук для рами своєї моделі не власне за екологічні властивості, а саме через пружність і міцність. За словами одного із співавторів нової моделі Джеймса Брутона, ідея з бамбуком народилася під час занять, коли студенти випробовували властивості різних альтернативних матеріалів. "Якщо говорити про якість їзди, то саме тут могла пригодитися властивість бамбука чудово гасити вібрацію", - розповіда він. "Коли їдеш на велосипеді з жорсткою рамою, відчуваєш кожну грудку на дорозі. - пояснює Брутон - Однак у жорсткій рамі є свої переваги: вся енергія, котру виробляє їздець, витрачається на те, щоб колеса крутилися якомога швидше. Однак на довгих дистанціях нерухомість рами починає зворотньо впливати на їздця і призводить до того, що він усе більше стомлюється". Виробляє велосипеди йоркширська компанія Raw Bikes, а коштувати вони будуть недешево - 1750 фунтів (близько 2600 доларів). Для створення велосипеда із близько півтора тисяч видів бамбука, що існують на Землі, вчені вибрали один. Цей бамбук вони використовують тільки на певній стадії росту, і як вони її визначили вони не зазначають задля конфіденційності виробництва. На виготовлення одного велосипеда в Йоркширі, за словами Рейчел Хаммонд - керівного директора компанії Raw Bikes, іде три дні. Це пояснюється тим, що треба чекати, коли затвердіють різні смоли, які використовуються у виготовленні велосипеда. Рейчел каже, що міцність і довговічність рами з бамбука роблять цей велосипед дуже привабливим для потенційних покупців. Єдиним, що може їх засмутити так це ціна. При вартості, що наближається до 3 тис. доларів, він навряд чи стане масовим продуктом. "Він не призначений для тих, хто зазвичай платить за гірський велосипед всього кілька сотень фунтів. Він — для тих, хто закоханий у їзду на двох колесах". За словами доктора Брутона, щоб випробувати нову модель, він і доктор Джергурі взяли участь у трансальпійському велопробігу, проїхавши понад 600 км із Німеччини в Італію, де понад 20 кілометрів їм доводилося їхати вгору. "На всьому шляху велопробігу власники велосипеда зі звичайними металевими рамами стикалися з проколами шин та іншими технічними проблемами. Ми ж обійшлися без єдиної такої "аварії". Це не могло не радувати", - говорить Джеймс Брутон. За матеріалами: korrespondent.net
| |
|
Всього коментарів: 0 | |