Фотографія 3
«Червона книга України» за останні п’ять років погладшало на третину. Виною тому діяльність людина, яка активно забруднює навколишнє середовище, виснажує водні та природні ресурси. Головне завдання кампанії – розповісти громадськості про багатий біорізноманітність нашої країни і підкреслити важливість проблеми зникнення видів тварин і рослин.
Рекламні носії: борди, сітілайти. Нестандартні носії: водостічні труби, газони, ворота.
Склад робочої групи:
Представництво ООН в Україні
Координатор зі зв’язків з громадськістю та роботи з медіа: Сергій Гриценко
Експерт з питань комунікацій: Олена Семенова
Euro RSCG New Europe
Креативний директор: Олександра Шабля
Арт-директор: Олександр Федорченко
Дизайнер: Дмитро Победаш
Копірайтер: Микита Лазоренко
Еккаунт-директор: Олена Гук
Еккаунт-менеджер: Олена Черній
Всього коментарів: 0 | |