Головна » Статті » Предметний дизайн

Автомобільний дизайнер - Томас Бюркль

Автомобілі з великою силою увірвались у наше повсякденне життя, тепер рідко трапляється родина, в якої не має автомобіля. Раніше цей засіб пересування був розкішшю, а на даний час – необхідність. Клієнти стали більш вибагливими і тепер звертають увагу не тільки на технічні характеристики, але й на зовнішній вигляд автомобіля. У різноманітних компаній, що займаються виробництвом легкового транспорту, існує досить важлива професія така, як автомобільний дизайнер. Така людина повинна із фанатичною любов’ю та відданістю відноситись до власної праці, а також зважати на сучасні модні тенденції.

Одним із таких людей, що займаються автомобільним дизайном є Томас Бюркль, що працює у компанії Hyundai з 2005 року. До цього часу дизайнер працював у компанії BMW над автомобілями третьої та шостої серій. На нове місце роботи Томас перейшов, оскільки його привабила цікава пропозиція працювати, так би мовити з "чистої сторінки”, адже дизайн Hyundai потребував створення абсолютно нового іміджу.


Перший результат роботи не потрібно було довго очікувати, і вже у 2006 році у Женеві був представлений концепт Hyundai Genus. Томас запропонував створити шестикутну решітку радіатора, що стала своєрідною європейською торговою маркою. Така решітка вперше з’явилась на іх35. Дизайнер стверджує, що з того часу основним дизайном компанії стали хвилясті лінії, що є органічними формами поєднання світла і тіні.


Томас Бюркль розповів, що більшість автомобілів, що купує населення Європи також виробляються у Європі. Під керівництвом Томаса працюють 50 працівників, що є представниками різних національностей, зокрема це англійці, іспанці, французи і навіть один росіянин. Автомобілі преміум класу виготовляються в Кореї.

У складі компаній є 6 основних дизайн-студій, центральна знаходиться в Кореї, інші – в США, Китаї, Японії, Індії і звичайно, в Європі. Якщо проект несе за собою дуже важливе значення, то над ним можуть працювати декілька студій, зокрема це був Solaris.


Протягом деякого часу компанії Hyundai та Кіа працювали на одній виробничій площі, та це обмежувало вибір кольорів кузова, тому з часом компанії розділились. Адже Томас стверджує, що важливою складовою успіху компанії повинна бути індивідуалізація, яку постійно потрібно розширювати, а також розвивати локалізацію, що сприяє розширення вибору. До прикладу, в іх35 за допомогою опцій є доступні скляний дах, а також великий вибір дисків для коліс. Також дизайнер сказав, що дизайн-студії Кіа та Hyundai працюють окремо.

Слід зауважити, що кількість продажів автомобілів значно підвищилась за останні п’ять років, зокрема в Україні продаж бренду виріс на 18%, зважаючи на те, що весь автомобільний ринок тільки на 14%.

На даний час автомобілі марки Hyundai стали досить популярними, адже вони тепер не такі прості, непомітні та нецікаві в порівнянні з минулим. Автомобілі привертають увагу своїми насиченими кольорами та неординарним дизайном, і все це результат клопіткої праці команди Hyundai, що очолена талановитим дизайнером – Томасом Брюклем.

Категорія: Предметний дизайн | Додав: systems (22.11.2012) | Автор: Унгурян Г
Переглядів: 756 | Теги: дизайн Hyundai, Hyundai Genus, Томас Бюркль, дизайн автомобілів Hyundai, Solaris, шестикутну решітку радіатора, Hyundai, Автомобільний дизайнер | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]