Головна » Статті » Дизайн реклами |
У категорії матеріалів: 10 Показано матеріалів: 1-10 |
Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Оглядам
|
Сьогодні ми спробуємо вияснити, що являє собою модульна сітка, історію її виникнення та практичне застосування. Модульні сітки використовували ще в епоху Відродження, за допомогою них, художники збільшували власні картини, також їх використовували в картографії. В перші модульні сітки за основу брали закони пропорціонування. Перший із них – це принцип "Золотого перетину”, який ще у 1509 році описав математик із Італії – Лука Пачолі. |
Одним із талановитих і неординарних дизайнерів поліграфічної продукції є
Ерік Менсон, що проживає у місці Норчепінг, що у Швеції. На початку
своєї кар’єри, Ерік працював фотографом. Натхнення для своїх робіт він
черпав із повсякденного життя, спостерігаючи за перехожими. Йому
подобалось робити фото міських пейзажів. З особливою пристрастю, хлопець
працював над фотографіями, в яких використовував бліді кольори та тіні.
Пізніше, Ерік Менсон починає працювати над рекламою. В його роботах
зливаються дивні образи людей із мультяшними малюнками, рекламні макети
стають кольоровими яскравими візерунками. |
Продовжуємо тему типографічних дизайнів. Тут ви бачете наглядні приклади як передати більше цікавої і оригінальної інформації за допомогою надпису. |
Предсавляю вашій увазі підбірку відео-реклами нового автомобіля від Mercedes. Це все динамічна реклама з хорошими ефектами і агресивним звуком. У 2009 році на франкфуртському автосалоні компанія Mercedes представила на огляд автолюбителів Mercedes SLS AMG 6.2. Модель стала гордістю компанії та їх особою, а для справжніх шанувальників і поціновувачів Mercedes - це велика подія, тому що вже багато років очікувався вихід наступника легендарного Mercedes 300SL1 954 року. |
Хочу вам показати цікаву і креативну рекламу автомобілів. Для автовиробників саме реклама є тим аспектом, де можна повною мірою виявити нестандартність і оригінальність мислення. Зважаючи на великі бюджети рекламних кампаній автовиробників, реклама їхньої продукції часто вражає своєю оригінальністю а деколи й маштабністю. Пройшли ті часи, коли реклама авто являла собою лише нудне зображення самої машини. Сьогодні - це цілий напрямок у мистецтві яке дає динамічну і красиву продукцію. |