SystemS - графіка і музика

Меню сайту
Наше опитування
Звідки ви дізналися про наш сайт?
Всього відповідей: 141
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Статі, роботи

Головна » Статті » Дизайн реклами

У категорії матеріалів: 10
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки:

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Оглядам

Фірмовий стиль – основна складова успішного бізнесу

Post Pic


У теперішній час дуже складно витримати конкуренцію зі сторони інших компаній, при цьому, зробивши так, щоб клієнти впізнавали саме вашу компанію і купували її продукцію. Саме тому, винахідливі маркетологи придумали фірмовий стиль, що означає дане поняття спробуємо вияснити разом.


» Подробнее

Модульна сітка. Історія виникнення, види та застосування

Post Pic



Сьогодні ми спробуємо вияснити, що являє собою модульна сітка, історію її виникнення та практичне застосування. Модульні сітки використовували ще в епоху Відродження, за допомогою них, художники збільшували власні картини, також їх використовували в картографії.

В перші модульні сітки за основу брали закони пропорціонування. Перший із них – це принцип "Золотого перетину”, який ще у 1509 році описав математик із Італії – Лука Пачолі.

» Подробнее

Дизайнер поліграфічної рекламної продукції – Ерік Менсон

Post Pic

Одним із талановитих і неординарних дизайнерів поліграфічної продукції є Ерік Менсон, що проживає у місці Норчепінг, що у  Швеції. На початку своєї кар’єри, Ерік працював фотографом. Натхнення для своїх робіт він черпав із повсякденного життя, спостерігаючи за перехожими. Йому подобалось робити фото міських пейзажів. З особливою пристрастю, хлопець працював над фотографіями, в яких використовував бліді кольори та тіні. Пізніше, Ерік Менсон починає працювати над рекламою. В його роботах зливаються дивні образи людей із мультяшними малюнками, рекламні макети стають кольоровими яскравими візерунками.


» Подробнее

20 і одна (1) тиснена візитівка

Post Pic


Кожна поважаюча себе фірма чи приватна особа яка займається чимось так чи інакше себе рекламують. Це може відбуватися в усній формі, через засоби масової інформації (радіо, телебачення, газети, інтернет). Також можна рекламуватися через такі джерела реклами як білборди, плакати флаєра, візитки (друкована рекламна продукція).

Основою всіх основ рекламування можна вважати саме візитку. Чому її? Та тому, що цей клаптик паперу містить основну інформацію про вас чи вашу компанію. На ньому може бути розміщено назва компанії, ваше ім'я, номер телефону, сайт, електронна пошта, icg, місце знаходження офісу. Ще дуже важливим є те що візитка передається з рук в руки і тим самим має якийсь емоційний зв'язок між клієнтом і власником.

В силу цих обставин можна припустити що як наша візитна карточка буде виглядати має дуже велике значення. За допомогою її повинні впізнавати, створюватись позитивне враження. За допомогою цієї карточки нас повинні знайти, більше того, нас повинні хотіти знайти.

Варіантів дизайнерських рішень у створенні візиток може бути безліч. Також для однієї фірми, яка вже має свій корпоративний стиль, свій логотип і інші атрибути, можна придумати кучу варіантів оформлення візитівки.

Саме в цій статті хочу вам розкрити всю красу візиток з тісненнями. Я зробив підбірку найкращих, на мій погляд, таких карточок.


» Подробнее

Підбірка кращих типографічних дизайнів (Частина 3)

Post Pic


На завершення нашої теми уяснимо основне значення. Отже, типографіка - це мистецтво знаходження шрифту та інших компонентів поліграфічного набору на якійсь площі або в деякому просторі.

» Подробнее

Підбірка кращих типографічних дизайнів (Частина 2)

Post Pic


Продовжуємо тему типографічних дизайнів. Тут ви бачете наглядні приклади як передати більше цікавої і оригінальної інформації за допомогою надпису.


» Подробнее

Підбірка кращих типографічних дизайнів (Частина 1)

Post Pic


Як ми знаємо типографія це мистецтво оздоблення друкарського тексту. Вона включає в себе мистецтва шрифтового дизайну (створення символів літер та цілих шрифтів), шрифтового оздоблення (модифікації та декорування існуючих малюнків літер), верстки (вибору шрифту, параметрів набору, способів розміщення на площині та компонування з іншими елементами). Належить до фахової сфери відповідно шрифтових дизайнерів, графіків, типографів та верстальників. Новітні технології в цифровому світі зробили це мистецтво доступним широкому колу.



» Подробнее

Дизайн реклами Mercedes-Benz SLS AMG

Post Pic

Предсавляю вашій увазі підбірку відео-реклами нового автомобіля від Mercedes. Це все динамічна реклама з хорошими ефектами і агресивним звуком.



У 2009
році на франкфуртському автосалоні компанія Mercedes представила на огляд автолюбителів Mercedes SLS AMG 6.2. Модель стала гордістю компанії та їх особою, а для справжніх шанувальників і поціновувачів Mercedes - це велика подія, тому що вже багато років очікувався вихід наступника легендарного Mercedes 300SL1 954 року.

» Подробнее

Креативна реклама автомобілів (Частина 2)

Post Pic


Друга частина підбірки креативної і цікавої реклами автомобілів.


» Подробнее

Креативна реклама автомобілів (Частина 1)

Post Pic



Хочу вам показати цікаву
і креативну рекламу автомобілів. Для автовиробників саме реклама є тим аспектом, де можна повною мірою виявити нестандартність і оригінальність мислення. Зважаючи на великі бюджети рекламних кампаній автовиробників, реклама їхньої продукції часто вражає своєю оригінальністю а деколи й маштабністю. Пройшли ті часи, коли реклама авто являла собою лише нудне зображення самої машини. Сьогодні - це цілий напрямок у мистецтві яке дає динамічну і красиву продукцію.

» Подробнее